glad, prosit och lista

jag är förkyld, men utan det sura känslo-locket som det kan innebära ibland. Istället får jag en orsak att äta mediciner och spraya mentol upp i näsan.

Till dagens ämne:

Jag hittade just 170 dollar i mitt pass! Vad roligt! (hoppas inte jag är skyldig karin pengar)

googlade på “hittade pengar” och läste detta.

Alltså, om nån efter min död hittar pengarna, kan jag lugn testamentera bort 90 % , om de som hittar pengarna är så dumma att dom går till polisen förstås.

Dagens lista:

  • Indiejorden, klubb i sommar!
  • quiz på kellys på söndag! kom och joina “team zissou”
  • klättring i 25 graders sol i i utby/fjällbo
  • solroser som växer
  • att må bra fast man är förkyld och solbränd
  • snö i Sarek i augusti
  • någon som kan vattna ens blommor när man är borta (eller död för den delen)

so long!

~ by Nils on May 9, 2008.

One Response to “glad, prosit och lista”

  1. Just det, du ar skyldig mej 170 dollar, hehehe. Ne, men vad treligt med bortglomda pengar som dyker upp. Nar jag var liten brukade jag gomma pengar pa olika stallen i mitt rum for att jag skulle glomma bort det, hitta dem langt senare, och bli glad! Ibland funkade det men oftast kom jag ihag det, det ar inte sa latt att lura sej sjalv… Kram!

Leave a comment